سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ


با بهترین کیفیت از یوبی موزیک

دانلود موزیک از سایت ubimusic

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ :

___

عاشقو در بدرم تویی قرص قمرم

زده امشب به سرم که دلت رو ببرم

تتویی تن ناز دلم محرم راز دلم

بس که دل بردی ازم دلبرو ناز دلم

عاشقو در بدرم تویی قرص قمرم

زده امشب به سرم که دلت رو ببرم

تتویی تن ناز دلم محرم راز دلم

بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم

دل دل شده دیوانه و مستو عاشقتر ازا ین دل

مگه هستو تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوانه و مستو عاشقتر ازا ین دل

مگه هستو تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

عشقم مدیون توام آره مجنون توام

منه مجنونو ببین که پریشون توام

تو که ماه و صنمی عاشقم شو ی کمی

با تو توی دل من که نمیمونه غمی

عشقم مدیون توام آره مجنون توام

منه مجنونو ببین که پریشون توام

تو که ماه و صنمی عاشقم شو ی کمی

با تو توی دل من که نمیمونه غمی

دل دل شده دیوانه و مستو عاشقتر ازا ین دل

مگه هستو تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوانه و مستو عاشقتر ازا ین دل

مگه هستو تو نفسو جان منی تا تو سر و سامان منی

___



درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


  • Ali_K کارگر

نظرات  (۱)

زیبا بود ممنون
پاسخ:
فدات داداش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کلیه حقوق برای یوبی موزیک محفوظ می باشد