سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

دانلود آهنگ جدید شهرام نیک یار به نام حوالی تو

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

حوالی تو دانلود آهنگ جدید شهرام نیک یار
Download New Music By Shahram Nikyar Called Havaliye To

دانلود آهنگ جدید شهرام نیک یار به نام حوالی تو با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حوالی تو

منبع:  www.ubimusic.blog.ir


دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ شهرام نیک یار حوالی تو

 

بارون که میزنه چه حالی داره

آدمو عاشق میکنه دوباره

بارون که میزنه چه حالی داره

شعرای خوبی یاد من میاره

بارون که میزنه چشام میباره

بارون شبیه شعر انتظاره

بارون که میزنه چشام میباره

کاشکی برگردی پیشم دوباره

وقتی بارون میزنه رنگ احساس منه

دل دیوونه ی من از تو دل نمیکنه

وقتی بارون میزنه رنگ احساس منه

دل دیوونه ی من از تو دل نمیکنه

از تو دل نمیکنه

♫♫♫

بارون و ابرمو از گریه لبریزم

اشکایی که واست میریزم رنگ دلتنگیه پاییزم

بارون و دوباره جای خالیه تو 

زیر چتر خیالیه تو منتظرم حوالی تو

وقتی بارون میزنه رنگ احساس منه

دل دیوونه ی من از تو دل نمیکنه

وقتی بارون میزنه رنگ احساس منه

دل دیوونه ی من از تو دل نمیکنه

از تو دل نمیکنه

منبع : www.ubimusic.blog.ir 

  • Ali_K کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کلیه حقوق برای یوبی موزیک محفوظ می باشد