سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

گذشت و رفت دانلود آهنگ جدید مهدی پویا
Download New Music By Mehdi Pouya Called Gozasht o Raft

دانلود آهنگ جدید مهدی پویا به نام گذشت و رفت با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ گذشت و رفت


دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ مهدی پویا گذشت و رفت

 

یه روز یکی بود که همه ی دنیام بود مثه یه سایه همه جا همرام بود

با اون دنیا برام زیبا تر میشه چقدر خوب میشد اگه میشد

که هر روزم باهاش سر میشد با اون اگه میشد

گذاشت و رفت براش مهم نبود حس میکنم که تو خواب و خیالم

با اون زمان کاری میکنه که عادی شه ولی حال من خوب نمیشه

گذاشت و رفت براش مهم نبود حس میکنم که تو خواب و خیالم

با اون زمان کاری میکنه که عادی شه ولی حال من خوب نمیشه

♫♫♫

این بغض که نمیشکنه خستم کرده هنوز منتظرم شاید برگرده

با اون دنیا برام زیبا تر میشه چقدر خوب میشد اگه میشد

که هر روزم باهاش سر میشد با اون اگه میشد

گذاشت و رفت براش مهم نبود حس میکنم که تو خواب و خیالم

با اون زمان کاری میکنه که عادی شه ولی حال من خوب نمیشه

گذاشت و رفت براش مهم نبود حس میکنم که تو خواب و خیالم

با اون زمان کاری میکنه که عادی شه ولی حال من خوب نمیشه

 


  • Ali_K کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کلیه حقوق برای یوبی موزیک محفوظ می باشد