سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

دانلود آهنگ جدید رضا فلاحت به نام خاطر خواتمخواتم

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

خاطر خواتم دانلود آهنگ جدید رضا فلاحت
Download New Music By Reza Falahat Called Khater Khatam

دانلود آهنگ جدید رضا فلاحت به نام خاطر خواتم با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ خاطر خواتم

Ubimusic

منبع : یوبی موزیک

www.ubimusic.blog.ir

متن آهنگ رضا فلاحت خاطر خواتم

 

توی قلبم غیر از تو نیستش تو واسه من آروم جونی

با تو خوشبختم آره عشقم تویی که دردامو درمونی

مگه میشه غیر از تو آخه به کسی حتی یه نگاه کرد

مگه میشه آخه تو قلبم چیزی غیر از عشق تو جا کرد

خاطر خواتم تو همه ی زندگیمی

خاطر خواتم به خدا تو همه چیمی

خاطر خواتم تو رو میخوامت دیوونه

خاطر خواتم بی تو قلبم سرگردونه

بی تو قلبم سرگردونه بی تو قلبم سرگردونه

♫♫♫

تو میدونی جونمو من بهت میدم

آخه عشقو من با تو فهمیدم

تو میدونی دنیام بودی و هستی

آره من یه عاشق بی تردیدم

تو میدونی جونمو من بهت میدم

آخه عشقو من با تو فهمیدم

تو میدونی دنیام بودی و هستی

آره من یه عاشق بی تردیدم

خاطر خواتم تو همه ی زندگیمی

خاطر خواتم به خدا تو همه چیمی

خاطر خواتم تو رو میخوامت دیوونه

خاطر خواتم بی تو قلبم سرگردونه

بی تو قلبم سرگردونه بی تو قلبم سرگردونه

 

  • Ali_K کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کلیه حقوق برای یوبی موزیک محفوظ می باشد