سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

سایت یوبی موزیک

دانلود آهنگ امید جهان بنام ول ولک

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ق.ظ









دانلود آهنگ  بنام  با دو کیفیت
Download New Music  – 
دانلود آهنگ +  در ادامه مطلب …

متن آهنگ جدید امید جهان بنام ول ولک :

ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
ماه تابانه ، آرام جانه
ماه تابانه ، آرام جانه
شیرین زبانه ، شیرین زبانه
اهل آبادانه ، اهل آبادانه
تو رو دوس دارم شک نکن هستی توو قلبم
شک نکن هستی توو قلبم …
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ امید جهان بنام ول ولک

♫♫♫♫♫♫
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
هستم من یادت ، میام توو خوابت
هستم من یادت ، میام توو خوابت
هستم تو فالت ، هستم تو فالت
میام سر راهت ، میام سر راهت
میام سر راهت شاید عاشق من شی
میام سر راهت شاید عاشق من شی
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
ول ول ول ول ولک … ها
♫♫♫♫♫♫
ماه تابانه ، آرام جانه
ماه تابانه ، آرام جانه
شیرین زبانه ، شیرین زبانه
اهل آبادانه ، امید جهانه
تو رو دوس دارم شک نکن هستی توو قلبم
شک نکن هستی توو قلبم …

ubimusic

لینک‌های دانلود

  • دانلود آهنگ جدید امید جهان بنام ول ولک

    کیفیت 128
    دانلود فایل
  • دانلود آهنگ جدید امید جهان بنام ول ولک کیفیت 320دانلود فایل
  • Ali_K کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کلیه حقوق برای یوبی موزیک محفوظ می باشد